Godmorgon!

Sitter hära och funderar på vad man ska äta till frukost. Är vrål hungrig så blir väl nå mjölk och flingor tror jag :) Idag vet jag inte alls vad vi har, dom har gjort om vårat schema och jag har inte hunnit kolla på det ordentligt, måste skriva in det i mobilen också, när jag vet vad alla lektioner är osv.

Annars idag händer väl ingenting speciellt. Är fortf. jätte förkyld. Ska aldrig mer vara i närheten av någon som är det, vill inte alls bli smittad. Vaknade i natt av att jag inte kunde andas, testade andas med munnen, men såklart är mina läppar torra som fan och har spruckigt lite här å var. Usssch!

Aja, nu ska jag stoppa i mig nå frukost. Sen på en timme bär det av till skolan, usch vad jobbigt. Är redan less på skiten.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0