Första skoldagen efter lovet.

Det gick väl bra antar jag. Gjorde mest inte så mycket, fick nytt schema, pratade om i-valen och om inriktning. Så jag har tagit hem alla dom där papprena så ska välja idag och lämna in dom imorgon så man slipper tänka på det senare.

Igår sov jag hos annie iaf :) Först gick jag och köpte en 70% mörkchoklad kaka och sen hem å snabb duscha och sen kom annie och då gick vi tillbaks till konsum och hon köpte frusna bär, yoghurt, apelsin juice och två cola.

Sen såg vi på Johan Falk, funkade väl för mig ;p Efter det somnade typ båda. Vaknade ganska pigg imorse och vid 8 gick vi till skolan.


Efter skolan gick jag direkt till martin för VI tvättade igår och jag hade fortf. kläder där så jag tog med mig mina jeans leggins och en tröja. Så sen nu kom jag precis hem. Har ätit lite flingor och mjölk. Mamma kommer väl på någon timme så ska käka då. Blir nog nå enkelt. :) Nu orkar jag inte skriva nåmer. Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0