En lördag som denna.

Bra att det har gått å blogga på hela dagen för mig.

Aja, vaknade iaf kring 12 av att mamma ringde. Gick ner med bilnycklarna sen upp igen. Satte mig och såg på tv medans jag väckte martin :) Gick och duschade vid 1 kanske, satt och glodde tv till halv 3 så sen gick vi till mig, värmde nå mat sen igår och sen vid halv 5 for han och skjutsade mamma till far east, hon skulle äta där eller nå. Så jag stannade hemma och martin drog väl till garaget eller nå.

Nu gör jag inte alls för mycket, har fört över pengar så blir att dra och köpa en ostbåge påse ikväll :) Annars så äre säkert nån bra film på tv som man kan se. Eller så hyr vi bara nån..

Har inte mycket annat att säga, nu ska jag bänka mig framför tvn och vänta på att ♥ ska ringa. Puss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0