Byn

Skolan idag, gjorde mest inte så mycket, hade ingen svenska, eller gick iaf inte på den, för hon kom 30 min sent å då ska man inte behöva gå. Efter skolan så drog jag direkt till bussen, väntade i kanske 3 min och sen hemåt. Har varit hemma en timme ungefär. Ska vid 4 iväg till byn med ♥. Vet inte hur länge vi stannar men det blir nog till söndag troligast.

Jag ska inte göra något därute. Jag ska fortsätta som jag gör nu, (ni vet säkert inte vad jag menar men, whatever) och fortsätta tills jag mår bra! Nu ska det packas, föra över pengar och sen ska jag väl gå till martin. Puss

Tror att jag tar med mig min dator också, så jag kan sitta och göra vad jag vill när jag vill =)

Ett pinsamt läge:


Kommentarer
Postat av: johanna

haha dom där är så sköna :D

2010-01-15 @ 20:49:40
URL: http://modins.blogg.se/
Postat av: johanna

ny header lottas ut imorgon, intresserad? :D

ha en bra kväll puss

2010-01-16 @ 22:21:11
URL: http://modins.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0