Bara handels

hela jävla dagen, sviiiin kul :)


Aja, började med att jag vaknade, smsa annie och frågade om jag skulle gå med henne till skolan, men hon skulle till stan med jonas så jag mötte upp dom så gick vi sen till skolan, kom typ exakt till lektionen :) Sen hade vi handels då hela jävla dagen, fyfan. Dom kunde inte mixa det lite? nae ofc not.

Efter skolan så åkte jag till martin, var där ett tag och sen så vid 5 gick jag hem, åt lite och nu sitter jag här. Har läst lite bloggar osv. Nu ska jag hoppa in i duschen och sen ska jag föna håret som jag inte gjort på typ 1 år =) hah, man vill ju inte slita på håret nödvändigtvis! Aja, nu ska jag duscha för sa till annie att jag skulle komma vid 7 tiden :) Puss!


Vi fick rita på sista lektionen med Doris, vilket inte är så vanligt :)





Sen ifall man blev klar med ritandet före vi slutade så fick man plugga lite..




Det var min dag =) Nu blir det duschen, haha tredje gången jag skriver det... typ?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0