Your voice was all I heard..

Har sett klart filmen nu, pausade och gjorde mat vid 6, blev pommes och bacon. Hah konstig kombination, men det var faktiskt gott =) Nu gör jag ingenting, sitter och väntar tills klockan blir 8, för då slutar martin så kanske åker med honom hem till han, så sover där som vanligt!

Har väl inte så mycket mer att berätta, imorgon har jag bara handels-lektioner, alltså, personlig försäljning och praktisk marknadsföring, börjar 10.05 för har inge bransch och produktkunskap för läraren är borta i norge så har haft sovis tis-ons och dom andra i min klass har på tors också men jag är ju ledig då så:) Så går bara imorgon sen tar jag lov jag ;) Dock måste jag ta hem och göra en massa på lovet, har en adm uppgift som ska vara klar på måndag, men jag har ju böckerna hemma men måste ta med dom till skolan och sen hem igen, kuul :)

Nej nu blev jag less på att sitta här, ska säkert hyra någon film ikväll eller så är det någon på tv, ska snabb kolla på internet. Aja =) PUSSS Hörs väl imorgon!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0