Vecka 8 måndag


Jepp, och jag går bara i skolan tills onsdag =) Och det roliga är att vi har sovmorgon till 10.05 imorgon och på onsdag! :) Så jäkla härligt! Sen ska jag bort på torsdag (har tagit ledigt) och på fredag är ingen på skolan! Och sen har vi en HEL vecka lov! Så jag har alltså 1½ veckas lov=)

Aja, bortsett från det så har dagen gått fort. Trodde aldrig att jag skulle orka kliva upp imorse, fyfan så trött jag var! Men jag tog mig upp iallafall =) Fick skjuts till skolan efter 8 så slapp sitta där och vänta på att börja. Hade Data först, det gjorde man klart snabbt och fick sluta. Sen pratade vi bara på svenskan osv. Sen lunch å adm. Adm fick vi också sluta tidigare :)

Nu har jag inte annat att säga, än att det ända jobbiga imorgon är matte och idrott! Sen är det lugnt :) Har inge prov eller nått! Eller jo på torsdagen men då är jag ju ledig så jag får göra det efter lovet! =)

Aja, nu ska jag se på Transformers 1an slutet för det missade jag igår när jag gick till martin. Och sen ska jag se på Transformers 2 ;) hah börjar låta lite besatt men dom är verkligen bra! Om man tycker om humor och action/fantasy allt i ett så är det verkligen bra filmer! Nej =) pusspuss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0