You're gonna go far, kid.

Hur bor du: I en lägenhet
Brukar du komma i tid: Jo oftast
Hur lång är du: 1,71 cm
Kan du laga mat: Jajjemän!
Vad jobbar du med/pluggar du: Jag går första året på handelsprogrammet
Vad har du på dig just nu: Svarta leggins, svart stor "tisha" och underkläder ofc.
Har du någon fobi: Näe, faktiskt inte.
Hade du en bra kväll igår: Jorå =) Jag och karlen min spelade kort och såg på OS=)
Vilket är ditt senaste inköp: Mamma köpte en beige matta åt mig idag ;)
Din favoritdryck på morgonen: Oboy eller té om det är helg.
Var fick du dina senaste pengar ifrån: Mamma
Har du sovit i din egen säng inatt: Nej
Vad hade du sönder senast: Min dator (men den funkar nu)



Vem snackade du med senast: Mamma
Varm favoritdricka: Antingen oboy eller té
Favoritdricka när du är riktigt törstig: Isvatten
Alkoholhaltig favoritdricka: Cider eller Lapin
När gjorde du senast något riktigt dumt: Jadu, hah, ingen aning
Saknar du någon just nu: Ja :(
Vad ska man göra för att få dig irriterad: Det finns många sätt =)
Någon jag stör mig på: För värdelös att skrivas här.
Intressen: Se på hockey, vara med vänner och så =)
Senaste person du kramade: Hjärtat =)
Senaste person du ringde: Mamma tror jag
Senaste person som ringde dig: Martin
Vad drack du senast: Saft
Vill du ha barn: Sen, lååångt sen..
Längtar du till din nästa födelsedag: Ja den är ju bara om ca 5 veckor
Har du rakat dina ben någon gång: typ 2 gånger, men jag behöver inte för dom är så ljusa så dom syns inte :)
Är du sugen på något nu: Få en massa pengar och att H&M kan öppna så jag kan slösa pengar.
Hur många koppar kaffe dricker du en vanlig dag: Inte en enda.



Använder du hudkräm: Jepp
Attraheras du av män med skägg: Nja ;> men den där lilla "tofsen" eller hur man nu säger, under läppen är sexig.
Micro-pop eller poppa själv: Micro
Brukar du baka: Ibland då jag orkar
Röstade du i det senaste valet: Nej
Är du nöjd med ditt liv som det är nu: Ja
Vilken låt lyssnade du senast på: The offspring - You're gonna go far, kid.




Har någon annan sovit i din säng inatt:
Inte vad jag vet? Sover aldrig hemma typ.
Vad tycker du är äckligt: Snorloskor, ännu värre om någon leker med en sån med tungan eller nå, uuuusch vill bara SPY!
Har du pengar på mobilen: Joråå ;> Det är ett måste, klarar mig inte annars.

Vilken svordom använder du mest?
Fan, kuk, röv, (inte för att det är en svordom men) haha säriga saker kan jag kläcka ur mig:D
Vilken tid är din väckarklocka inställd på? 07.05 sen snooz till kvart över. Annars om jag har sovmorgon så har jag den till 09.00
Var köper du dina matvaror ifrån? Typ kvantum, Coop osv.
Skulle du hellre ta bilden än vara med på bilden? Spelar ingen roll ;>
Om du vann på lotto, vad är det första du skulle köpa? En bil, eller en lägenhet, kanske en ny mobil, kamera eller nå. Sen lägga undan hur mycket som helst tills man fyller 18.
Har någon berättat en hemlighet för dig den här veckan? JEPP :D
När var senast någon stötte på dig? Min pojkvän igår. Han är ju för rolig.
Vad åt du till middag senast? Korv, potatis och ägg.
Kan du vissla? Ja visst kan jag det.
Tittade du på tecknat när du var liten? Öh ja, antagligen?
Äger du några popband t-shirts? Nej? Man kan tycka att musiken är bra men jag skulle aldrig ha en tröja med mitt "favoritband" på mig.
När flög du senast? I somras när vi var i Stockholm
Pratar du några andra språk? Engelska, lite tyska och lite franska.
Har du gråtit offentligt? Nej? inte vad jag vet. Eller typ i 4an då jag klämde mitt finger i ett bord.
Vill du just nu göra några tatueringar eller piercingar? Nja, vet inte..
Vad har du med dig in på bion? Mig själv? Näe men typ popcorn och dricka.
Vad har du för väder? Just nu? SNÖ å KALLT
Vilket var ditt favoritämne på gymnasiet? vadå var? ÄR! Det är ......... haha har inget favoritämne
När sov du senast på golvet? Ingen aning
Vilken är din favorit drink? Har ingen speciell
Gillar du din boendesituation? Jo, men hade ju kunnat vara lite längre in i stan. men det är ett bra läge.
Hur många timmar måste du sova för att kunna fungera? Oj, en hel helg.
Är dina dagar fullbokade och stressiga? Ja fyfan, möten hit å dit. Aldrig lugnt och ro.
Hamnade du ofta i trubbel för att prata under lektionerna? Nej
Hur gammal blir du nästa födelsedag? 17 coola vårar.
Tror du på liv på andra planeter? Mja, isf i något annat universum. Långt härifrån.
Vad säger du till dig själv när allt känns svårt? Fortsätt kämpa, fortsätt kämpa
Skulle du någonsin hoppa fallskärm? Ja fyfan va skoj ;>
Tycker du om att krama folk? Varför skulle jag tycka om det?
Äger du en digitalkamera? Nej, men jag hade, men den dog tyvärr..


Vilka kändisar har du blivit jämförd med? Inte någon. Gjorde ett sånt där test, men jag var inte lik nån. Så jag är One Of A Kind ;)
Stör det dig om någon säger att dom ska ringa men inte gör det? Ja, vafan..
Får du dåligt samvete efter du ätit kött? Nej?
Är du mörkrädd? Nej
Tre saker du alltid har med dig?Mobil ♥, nycklar och pengar.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0