Torsdag

En dag kvar tills helg! :)


Sitter just nu på data lektionen och gör nå Excel grejs. Ganska lätt men man måste fan tänka ;p haha! Efter skolan så drar jag väl hem, Får pengar imorgon så då blir det att betala till fiket min macka som jag lånade, 42kr och 16kr till isak :)

Sen på kvällen drar vi säkert till byn, fest hos ida och rikard men ska bara ta någon cider, helgen innan påsklovet fyller jag 17 så då blir det feeesst :) Längtar mest till torsdagen, fast det är ju då jag fyller år men då ska jag baka en cheesecake och köpa en smörgåstårta och bjuda in nå folk å fika ;) MUMS!

Nej, nu ska jag gå och fråga sören om mitt papper om ledighet. Fårse om det går igenom eller så ger jag bara det mamma har skrivit om. Nåja, hörs & syns :) PUSS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0