tjaaaa..

har absolut ingenting vettigt att skriva så jag skriver bara nått..

Dagen började med att jag klev upp, fixade mig, tänkte, "vafan det är ju fredag så man kan väl piffa till sig lite?!", sagt å gjort. Vid 10 över 8 kom mamma och hämtade mig och skjutsade mig till skolan. Blev nå fel med i-valblanketten så jag bad mamma komma och skriva under en annan. Hade svenska, renskrev mitt cv.

på lunchen så gick jag emma och annie till stan, tog ut biljetterna till bion ikväll och jag hämtade pengar till mat av mamma. Åt en macka på skolan och gjorde mest inte så mycket under lunchrasten, soffhäng as usual.

Matte, gjorde mina kompletterings uppgifter och satt där och diskuterade lite och sen slutade vi. Martin kom å hämtade mig efter 2. Drog hem till mig och han satt vid datorn medans jag försökte hålla mig vaken, nepp, gick ej. Ryckte till när martin frågade när mamma kom hem, jag sov alltså. Så sen gick vi ner och jag låste upp garage dörren till hans mööörcaa. Sen gick jag upp och nu har jag suttit här sen dess.

Halv 7 ska jag va i stan för att möta upp annie och jonas för bio! Vi ska se Wolfman!

OCH jag har fått praktik på ....... PARELLE! WOOOHOO, tack mamma! :) <3



Så nu ska jag fan ge allt där och förhoppningsvis få sommarjobb, det hade fan varit perfeeeekt! :) Men man vet aldrig, jag ska iaf ge allt. Mer än allt man gör kan man inte göra. Och jag ska ge allt jag fan i mig kan.

Nej, nu ska jag duscha av mig all skolsvett man samlar på sig av andra elever, snuskigt.. Sen ska jag fixa mig lite och därefter kommer mamma med mat, blir pizza i ugn och sen bio, fårse ifall vi drar till byn ikväll eller imorgon. Hade suttit fint att vara där och ta det lugnt en helg. Det behövs verkligen efter denna vecka. Nu är det bara 2 veckor kvar till looov! Love.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0