Sverige - Vitryssland



Vaknade kring halv 11 av att martin tittade på mig ;s haha känner på mig ifall nån tittar. Så jag vaknade, han gick upp och jag låg och drog mig i 15 min, sen gick jag ner och satte mig vid datorn. Åt precis frukost, havregrynsgröt och en macka och oboy :) Mumsigt var det!

Igår så fixade vi oss (jag martin å isak) och sen vid 9 drog vi till Sörbyn :) Massa folk där och några saker som var onödiga, riktigt. När man ber någon gå ska väl dom ändå acceptera det och gå därifrån.. Men det var en rolig kväll :) Slutade bra för mig och jag och martin mös hela natten :) ♥

Idag så ska jag nog vara med Ida, ifall martin orkar skjutsa dit mig vill säga. Annars så har det väl inte hänt så mycket idag, sitter nu och tittar på Hockey OS, Sverige - Vitryssland som gick igår kväll vid 9 tror jag? Det är iaf repris och Sverige vann med 4-2 :) AWESOME!

Nu ska jag ta och inte göra så mycket, det är ganska kallt ute så jag vet inte om det blir ut eller bara ta det lugnt inne. Solen lyser och det är ju ett plus :) Men men, nu orkar jag inte skriva något mer. Ska duscha snart eller så fixar jag bara till frisyren.

Aja pöss :)







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0