So give me reason to prove me wrong, to wash this memory clean


Hejhooppp alla mina 200.000 läsare...

Kom precis hem från byn, eller jag har hunnit äta lite mellis nyss. Nu ska jag väl duscha och sen fixa mig lite, byta kläder är ett måste, hatar att ha samma kläder flera dagar irad. Fast nog kan jag ha mjukisar 2 dagar irad eller samma leggins i max 2 dagar. Usch fattar inte hur folk kan ens ha samma kläder varje dag, om och om igen.. Huvva.

Hah hittade en rolig bild, som verkligen fick mig att inte vilja göra hål i tungan eller någon annan stans i mitt ansikte, verkligen, hur snyggt är detta på en skala? Det kanske är kul i början men sen när man ska klia sig i ansiktet, hur fan gör man då? Ska man ta ut alla piercings och klia och sen heva tillbaks dom? Och när man bestämt sig för att ta bort alla hur mycket ska inte ansiktet hänga då? Usch..






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0