Nu tar jag lov!


heheheh ;) kom precis hem från skolan, har varit på extra matte fram tills kl 5. Puh, jobbigt att sitta där och se hur tiden bara försvinner. hehe, aja ska käka nu sen rusa till konsum å köpa lite grejjer till martin och sen till han så han får i sig nå mat :)

Imorgon kommer jag nog inte hem på hela dagen, ska till farmor och fria henne för hon fyller 75 år :) Ska säkert ta nå bilder också, men vet dock inte om jag vill lägga ut dom här :) Säkert bara några.

Aja, nu är maten klar och jag känner hur martin blir hungrigare och hungrigare så bäst jag skyndar mig! Och hinner ju inte mata mina fiskar idag heller så får göra det imorgon antar jag, hoppas dom klarar sig! ♥

men men, puss på er! Hörs imorgon kväll säkert. PUSS

Kommentarer
Postat av: hanna

hej fin blogg :) kolla gärna

in min & lämna en kommentar =D

2010-02-24 @ 18:28:32
URL: http://dreamonbaby.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0