Lördag!

Igår kväll så skjutsade jag och martin (eller martin körde ju bilen så jag följde ju som bara med) mamma till något party. Sen for vi till mig, gjorde mat, fyyy så gott det var! Sen vid 9 skulle vi se en film på min dator så vi for iväg till kiosk piraten och jag köpte en B&J's och nå små godis, för jag visste att martin ville smaka. Så jag satte mig i bilen och frågade om han ville ha, han sa nej. Hepp sa jag då. Så får vi hem till mig.

Slog på filmen och jag började mumsa i mig min glass, när det är lite kvar så säger han: "men, kan inte jag få nå då?!" jag tog en sista sked och flinade mot honom och sa:"jag visste det". Fortsatte se filmen och sen så vid kvart över 11 så ringer mamma och frågar om skjuts hem, så vi hämtar henne och hennes kompis som bor på vägen hem.

Skjutsar hem mamma och vi far till martin med bilen så nu har säkert mamma varit å hämtat bilen, för hon hade en extra nyckel och tror inte att hon varit upp hit. För jag vaknade kring 1 men martin har varit vaken sen 10..

Aja, nu ska vi väl inte göra så mycket, det är lördag idag och det är Play Off kl 3! Så det blir att ta en promenad till ishallen, se hockeyn och sen promenera tillbaks :) Men nu ska jag hoppa in i duschen för mitt hår ser inte bra ut..



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0