Löööördag

God eftermiddag =)

Vaknade vid halv 11 - 11 typ, tog min bok (så länge vi båda andas) och läste nästan till slutet, men jag sparar det bästa till sist och njuter av det ikväll istället :)

Satt iaf och såg på tv ett tag, jag och baby =) Och sen vid halv 4 så gick jag och duschade och sen skjutsade han mig till coop, köpte en b&j och en marabou med non stop, kände att det behövdes! Och sen skjutsade han mig hem till mig =) Just nu sitter jag och ser på Djungel George, tror jag såg den första gången med min kusin Sofia =) Mååååånga år sen, sen ville jag se den fler gånger så jag lånade den hem till boden i 1 år kanske, och såg den varje kväll typ. Sen när jag skulle tillbaks till farmor tog jag med den :)

Aja, ska väl iaf se klart den och sen blir det mat, grillkorv och pommes i ugn. GOTT! Sen idag ska jag gå till konsum och hyra en film och sen dra till martin å se den där. ska först kolla om det är någon bra film. Puss :)


Orka vara 91:a och bete sig som om man var 95:a, jävla töntar. Blickar gör mig inte rädd, om ni vill mig något är det ju bara att säga det direkt till mig, men ni är så jävla fega att ni vågar inte göra någonting annat än att ge blickar. Hah, det går bara å skratta åt er - patetiska är ni också.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0