Linkin Park - New Divide


Två grymt bra låtar, måste lyssnas på.

Första låten är låten från Transformers 2 The fallen. SÅ JÄVLA BRA, man får en kick och vill ut å springa av den!
Andra är en svensk låt som jag såg på mtv. Den är bra.

Kan ju säga att första låten går på repeat ur mina högtalare.
FAN SÅ BRAAAA





Vet ni, jag älskar fantasi grejer , t.ex som twilight, det finns ju inte vampyrer osv. Och transformers, det finns inte robotar? JAG ÄLSKAR SÅNA SAKER! Det är så häftigt. Nu ska jag fan ladda ner båda filmerna och se tills mina ögon sprängs. LOVE IT! Och killens "robot-bil" är så söööt när han blir robot.. BUMBLE BEE =)

Han är ju så otroligt söt :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0