Helgen

Fredag:
Jag och martin tog det lugnt och gjorde mest ingenting. (Gick ju på bio men efter det tog vi det lugnt.)

Lördag:
På morgonen drog vi till byn, kom dit vid efter 11. For ut med skoter osv. (har bilder men det kommer upp senare) Jag och martin fick tränga in oss i en liten liten pulka, den var gjord för 1 person. Men vi satt 2 stycken i den och det var trångt. Huvva, men iaf, vi rymdes som tur var :) haha när vi skulle fara ifrån Vedatjärn så skrattade alla åt oss för att vi tröck in oss 2 i en 1 pers pulka, men vill man så går det. "finns det hjärterum finns det stjärterum" haha :D

På kvällen så såg vi dum och dummare, men såklart somnade jag innan halva tiden av filmen. gick upp kring 12, bäddade upp och somnade. Vaknade när martin kom in och skulle lägga sig, sen har jag tydligen pratat as mycket i sömnen, åh jag hatar att snacka i sömnen.. Så pinsamt.

Söndag:
Vaknade kring 10 kanske? klev upp och gick ner. Gjorde inte alls så mycket, jag lagade middag, det blev hasselbackspotatis med renskav! OTROLIGT GOTT! Måste ätas fler gånger.. Har tänkt på att vissa grejer passar inte alls ihop, men testar man så kanske det inte är så dåligt?;) For hem efter 6.

På alla hjärtans dag (igår) så gjorde vi inte så mycket, såg district 9, svinbra! Jag kunde inte sluta se.. men ville sova men det gick inte! Tyckte så synd om dendär snälla "räkan" :'( Nåja, nu sitter jag iaf på skolan, har svenska. Efter det ska vi nog bara dra ett till soffhäng som vanligt. Slutar halv 4 idag. Efter skolan vet jag inte alls vad som händer.

Nåja puss ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0