Hehe

Har inte ens rört böckerna på hela kvällen. Så det blir väl att göra klart dem nu snabbt och sen vänta på att mamma ska sy klart min jacka och sen dra till martin. Spenderar natten där, as usual. Sover så jäkla bra i hans stora säng :)

Hah just det, inatt eller kring halv 6 tiden så började han dra i mitt täcke, så jag vaknar ju till och frågar:

jag: hallå, va göru?
martin: Men ge mig täcket!
jag: Nae, det är mitt, ditt är där nere!
martin: MEN JAG ÄGER HALVA!
jag: NAE det är MITT
martin: NAE JAG SKA HA DET
jag: nae? Varför det?
martin: FÖR ATT DET ÄR OS! (olympiska spelen)
jag: MEN NAE, *sätter mig upp och tar fram hans täcke och ger det till honom*

sen efter 5 min

martin: GE HIT KUDDEN!
jag: JAJA

haha, nu är det FAN inte bara jag som pratar i sömnen. Kan dock vara att det sista han såg på tv var en Hockey match som spelades av USA - Schweiz, så han hade "OS" drömmar.. Aja, berättade det för han i morse iaf, han sa att jag bara svamlade, så då tänkte jag: "hur fan kan jag drömma om att han tar mitt täcke och så står katten och skriker mig i ansiktet samtidigt?" nae, han pratade i sömnen, som jag brukar göra. haha ;D nu är vi två om de!

haha han är så söt :)

Nu vill jag gå till honom, börjar bli less på att sitta här. Men jag kan ju tills vidare berätta att vi fick sluta halv 11 idag. Svinkul, fick sitta på skolan till kl 2 för att det är -23 ute och jag går fan inte ut då. Jag har gränser. Så jag satt iaf där, så gick jag hem och ut med hunden och har väl suttit här mest hela kvällen, nu ska jag gå och se om hon är klar. Hörs imorgon alla coolingar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0