Heeelt slut.

Tjaa ;>

Har bytt design nu som ni ser (alla mina 90.000 läsare) Hoppas ni tycker om den! haha!

Aja, ska byta kläder nu och sen börja dra mig till martin. Ska mata Cissi som säkert skriker för fullt och vill ha en katt kille :) Eller så ligger hon bara och sover. Vem vet?

Imorgon är det fredag, nice as hell! Fest också, ska be om pengar nu, sen hem till martin, duscha, fixa mig osv. Ska trimma mina ögonbryn också, det var ett tag sen sist. Börjar se lite lodig ut men det ska ändras nu, haha. Puss på er. Skriver säkert imorgon om jag har någon dator eller så skriver jag helt enkelt inte förens jag kommer hem. Tror jag tar med mig datorn till byn, kan ju uppdatera mer då. Och så tar jag nog med mig sladden ifall ni vill se nå bilder sen helgen också. Jag kan vara riktigt snäll ibland, för nu ska bloggen bli roligare.


PÖSS





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0