Godmorgon, söndag igen då!

Godmorgon! Vaknade halv 12 ca. Har inte hunnit göra såå mycket under tiden jag varit vaken, men har gett cissi kattmjölk och sett martin spela nhl10.

Nu är det så att min mamma har en skinnsoffa som hon har lagt ut på blocket men ingen har hört av sig. Vi har redan en nu divan soffa som är gigantisk och skinnsoffan får inte plats i vardagsrummet så jag tänkte lägga ut den här ifall någon skulle vara intresserad i att köpa den. Lägger inte ut hennes telefon nummer hära men om ni är intresserade är det bara att lägga en kommentar eller skicka mail till mig om ni är intresserade. Den är helt i skinn men jag vet inte vad hon ska ha för den. Hon går säkert ner i pris för att hon vill ha bort den så fort som möjligt.

 

Om ni är intresserade, så maila [email protected]


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0