Fredags mys

Tjaaatjaa ;>

Kom precis hem. Efter matteprovet - som gick väldigt bra tyckte jag, men då äre väl ändå nå jävla fel som får mig att få ig, så gick jag, frida, cicci och rebecca in till stan och kollade på mobiler ett tag på the phone house. Efter det gick jag ut till banken, martin skulle ta ut nå pengar så jag följde med. Efter det for vi runt ett tag och gleeed. Skjutsade hem mig och sen nu sitter jag hära. Mamma kommer väl på någon timme, hon skulle på fest ikväll så jag och martin ska vara barnvakt, käka pizza och mysa =)

När hon kommit hem så far väl vi till martin antar jag, ska hinna med att hyra någon film som vi kan se när joel gått och lagt sig. Nåja, det är min fredag, vad händer annars?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0