Folk är ju helt dum i huvet.



Nu är vi helt mätta! Grabbarna gick ut och dom mekar med nån skoter. Jag och mariana sitter med varsin dator och tar det lugnt. Har nyss spelat lite UNO och vänd 10. Blev inte att fara till Ida och vara med henne å Cicci. Det är 25 jävla minus grader ute så ingen bil startar. Jävla röv.

Aja, ikväll blir det väl att ta det lugnt. Ska väl se lite OS tävlingar osv. Har inte så mycket annat att tillägga men,

  1. Är folk helt jävla korkade? Helt jävla dumma i huvudet?
  2. Hur kan man komma till någon annans hus och spy ner det framför ALLA, pinsam brud.
Hände roliga saker och några var inte alls så roliga. USCH vad jag hatar killar som ska "leka" coola när dom kommer till någon man inte ens känner. Sen börja dryga å hålla på? Åh vad jag blir arg.

Aja, nu ska jag sluta skriva så jag inte tappar kontrollen och söker upp dendär killen som gjorde sådär. GAH tolererar FAN inte sånt. Varken det är någon jag tycker om eller inte. MAN GÖR FAN INTE SÅ!






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0