Ett tidsfördriv



Har du pojkvän?
ja :)

Vilken hårfärg har du? brun/rött

Hur gammal är du? 17 den 1 april

Vad ska du göra ikväll? kanske vara med Ida annars ta det lugnt

Är du ofta seriös? Hah, ibland, oftast när det gäller plugg å skola osv. Annars är jag inte det :p

Gillar du att kramas? ja :)

Hur många biologiska syskon har du? en bror :)

Saknar du någon just nu? ja, fast han ligger 2 meter ifrån mig i soffan :)

Bada eller Sola? SOLA

Har du fräknar? Jepp, på näsan på sommaren.

Favorit godis? Maltesers, cashew nötter med chokladöverdrag och lakrits:)

Anser du att du är stark? öh ja, bryter ner martin på morgonen då han inte är stark!

Är du kittlig? jo, min farbror kittlar mig på knäna och det är inte kul! Annars så på sidan/revbenen där.

Vad har du för mobiltelefon? just nu en sony ericsson t700.

Vad har du på dig nu? Adidas brallor, huvtröja och linne.

Hur mår du? Slö, orkar inte göra ett skit :P

Vem kramade du sist? min älskling :)

Vem pussade du sist? Min älskling :)

Vem vet mest om dig? Martin eller Annie :)

Är du bisexuell / homosexuell? haha nepp :)

Tre namn jag lyssnar till: ellen bara typ ;p eller någon säger johansson men inte ofta.

Någonting jag tycker om med mig själv: jag tar inte skit, folk som inte betyder någonting i mina ögon, (som visat att att dom inte är värd något helt själv) jag tar inte skit av någon som inte betyder någonting för mig. Det är bara onödigt. Ni rör mig inte i ryggen alls.

Någonting jag inte tycker om med mig själv: Jag är tjurskallig så jag måste bättra på det ;p

Detta är jag rädd för: maggot, ormar.

Tre saker jag vill ha varje dag: mina vänner, min pojkvän och min familj

Tre saker jag absolut inte kan göra: Blåsa bubbla med tuggummi, vissla med fingrarna och ta hela huvudvärkstabletter.

Detta tycker jag om att göra: umgås med vänner, köra skoter, fiska på sommaren, sola, pojkvän, shoppa, och sova.

Detta vill jag göra just nu: ingenting, det är precis vad jag gör nu..

Bästa känslan: lycka, och skratt

Värsta känslan: sviken, lurad, besviken

Egenskaper jag gärna vill att min partner har: Snygg, längre än mig, blåa ögon.

Är jag kär just nu? JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA♥

Följande saker vill jag göra innan jag dör: Fallskärm från ett flygplan och hoppa bungy jump

Min käraste ägodel: mobilen

Roligaste/tråkigaste ämne i skolan: Roligaste måste vara engelska och tråkigaste är matte.

Stjärntecken: vädur

Färg på mina ögon: gröna

Min längd: 1,71

Jag tror på: ingenting.

Udda förmåga/egenskap: hela jag är speciell..

Om jag vore ett djur skulle jag vara: katt :)

Vad lyssnar du på just nu? The offspring - You're gonna go far, kid.

När badade du i en pool senast? Oj, längesen..

Vad är det dummaste en kompis gjort mot dig? Snackat skit, det räcker för att säga hejdå.

Chips eller popcorn? popcorn :)

Klarar du att tanka själv? haha, ja antagligen, man är ju inte dum i hövve som Cicci säger..

Vad var det senaste du handlade? En macka på skolan

Kan man vara vän med sitt ex? Jo nog kan man det, men jag brukar inte vara det ;p

Vem var det du besökte på sjukhus senast? Mormor när hon drog -02

Någon favoritsak du gör innan du går och lägger dig? Har ingen favorit sak men jag går på toa först, sen tänderna och sen sminket.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0