ett tidsfördriv på skolan

Hur bor du: lägenhet med mamma å lillebror
Brukar du komma i tid: jorå =)
Hur lång är du: 1,71 cm kanske?
Kan du laga mat: jepp =))
Vad jobbar du med/pluggar du: 1:a året på handelsprogrammet
Vad har du på dig just nu: leggins, 2 linnen, kofta, skor och jacka
Har du någon fobi: nja, näe =)
Hade du en bra kväll igår: jo =) gubben å jag såg på transformers 2 ;)
Vilket är ditt senaste inköp: nån choklad bit på skolan 
Din favoritdryck på morgonen: dricker ingenting på morgonen, men det får väl bli oboy
Var fick du dina senaste pengar ifrån: mig själv
Har du sovit i din egen säng inatt: nej=)
Vad hade du sönder senast: min dator 
Vem snackade du med senast: cicci :)
Varm favoritdricka: O´boy
Favoritdricka när du är riktigt törstig: vatten
Alkoholhaltig favoritdricka: har ingen favorit
När gjorde du senast något riktigt dumt: ingen aning ;p
Saknar du någon just nu: JA
Vad ska man göra för att få dig irriterad: många grejjer
Någon jag stör mig på: jag stör mig inte på någon men vissa är inte värda min uppmärksamhet
Intressen: vänner, film, dator, pojkvän, se på hockey, m.m.
senaste person du kramade: martin
Senaste person du ringde: mamma
Senaste person som ringde dig: mamma
Vad drack du senast: cola
Vill du ha barn: jo, men inte än
Längtar du till din nästa födelsedag: jeeeppp=)
Har rakat dina ben någon gång: haha typ 2 ggr. har så ljusa så dom syns inte, dom är så korta med så jag orkar inte bry mig i sånt ;>
Är du sugen på något nu: vatten hade suttit fint, isvatten!!
Hur många koppar kaffe dricker du en vanlig dag: hatar kaffe, vidrigaste som finns
Använder du hudkräm: jo ibland när jag duschat, annars om jag har torra händer ibörjan av vintern.
Attraheras du av män med skägg: haha njaa, men det är mysigt när det kittlas på halsen när man kramas :)
Micro-pop eller poppa själv: micro
Brukar du baka: jo, men inte på senaste, ska baka en cheesecake när jag fyller år =)
Röstade du i det senaste valet: ne
Är du nöjd med ditt liv som det är nu: jo =) har världens bästa kompisar och världens underbaraste kille så ja :)
Vilken låt lyssnade du senast på: jason derul - whatcha say
Har någon annan sovit i din säng inatt: jag sov i martins säng=)
Vad tycker du är äckligt: snorloskor och blod. hatar blod, svimmar typ ;p
Har du pengar på mobilen: jeppjjepppp=) kontantkort

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0