Cissi :)


Just nu så sitter alla och väntar på mat, jag har gjort hasselbackspotatis och mariana har gjort potatisgratäng och nå kött. Börjar bli riktigt hungrig nu alltså, men snart är det mat ;)

Efter maten skjutsar martin mig förhoppningsvis till sörbyn så ska jag vara med Ida och Cicci dära. Ska förklara för er som inte vet: Cicci är en klasskompis och Cissi är min och martins katt :) Eller hon är ju martins katt men jag är ju mycket hos martin så det blir automatiskt min också :) + att jag har varit med sen hon föddes eller sen martin fick henne, när han fyllde 19 - tror jag? Aja, hursomhelst så Cissi är en katt och Cicci är en människa! :)

Nu blir det att gå ut i köket å se om hon behöver nå hjälp :) Puss












Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0