tärningen är kastad

godkväll.

Idag så var det skola, fick veta betyg i historia, vg :) sen idrott, sista för hela livet, HÄRLIGT. Men det var roligt iaf, hoppade studsmatta och det var grymt roligt.

Sen gick jag in till stan och köpte en present till martin, sen ringde jag mamma och åkte hem med henne. Käkade mat snabbt och sen iväg till bussen igen, gick på teorin och fick skjuts hem av malin och ida :)

nu sitter jag och kollar på nån film och håller på att somna, men inte än fan. Har jullov och ska sova ut och inte vakna kl 11. kommer inte ha nå att göra då isf. Så ska kliva upp kring halv 1 kanske, fixa mig och in till stan vid 2-3 för att shoppa med annie :) Julklappar till joel, oskar och mamma ska jag hitta, och till annie ofc :)

Det jag önskar mig är:

pengar
presentkort på typ vart som helst, men typ H&M, lindex.
Hårprodukter
ringar (som man har på fingrarna)
Presentkort hos nån piercare för att göra hål i örat, en sån där stång genom örat som ska se ut som ett litet T. alltså en stång igenom och sen ett hål ovanpå. Om någon fattar?:D

det var väl inte så mycket mer..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0