New

Idag vaknade jag kl 10. Gjorde mig i ordning och for till heden, kom dit innan 1. Satte igång med naglarna och det blev jätte bra :)



är jättenööjd :)

Sen så for jag in till stan, mötte rebecca direkt jag klev ur bussen, gick med henne till Coop och mötte Eve där. Rebecca skulle hem så jag och eve gick runt å kollade på H&M och Åhléns osv. Hittade några grejer iaf.

- Schampo (Frank Provost som jag alltid har nuför tiden)
- En "penn" eyeliner
- En kofta på H&M och en långärmad tröja

Sen när eve for gick jag till Arken och handlade kattsand + mat till kissekatterna. Sen tog jag bussen hem och nu har jag ätit och isak och martin kollar skoter grejer osv. Snart är det vampire diaries och efter det van helsing å 6an. Blir awesome. Imorgon får vi se om vi  far till stor heden och handlar mat, ska kika in på elgiganten också, dom har ju flyttat och enligt många så ärdet mega stort där inne;p Ska kika bara, kanske får man några idéer till telefon i framtiden :)

Nåja, hörs senare då =) Ska kolla Family Guy nu sen är det tv hela kvällen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0