Jul och allt sånt där

Ja, då var julen över iår då. Har inte riktigt orkat sätta mig och blogga i veckan.

Fick iaf de jag ville ha, pengar, presentkort oså! :)

Sen har jag fått lotions och sånt där man skrubbar kroppen med osv. Massor med sånt, biobiljett osv. Idag sov jag till 17.00, kan ju säga att det var väldigt skönt. Klev upp och efter 15-20 min kom martin och då började vi med maten, gött.

Sen har jag bara legat här så har vi spelat nå spel också :) Nu sover han och jag ser Den gröna milen. När jag sett klart den ska jag nog sova. För jag är redan trött och det blir en tidig kväll för ska upp på stan imorgon å kolla rean om det nu är kvar nått vill säga. Ska även förbi Arken och köpa kattsand;p

Hörs väl! =)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0