A moment

Okej, jag gjorde det. Jag klippte av nästan allt mitt hår. Först när hon klippte så blev jag nervös, men hon sa att hon bara gjorde "grunden" så jag blev lite lättad.

Blundade nästan hela tiden och sen när det var klart tittade jag upp och log, perfekt!






och jag bryr mig inte i saker som jag vet jag kommer få höra:
-" jag kommer aldrig klippa av mitt hår" osv osv.

Det spelar ingen roll, jag vågar iaf ta lite risker i livet och kolla i vad man passar och inte.. Utmana dig själv och gör något du aldrig skulle göra, det gjorde jag. Och kolla så bra det blev.!

Kommentarer
Postat av: Svärmor

Vad snyggt det blev :)

2010-12-16 @ 05:45:56
URL: http://www.nanassmycken.bloggplatsen.se
Postat av: maddissh

Härligt tjejen, alltid roligt att testa lite nytt. Riktigt fint ser det ut att vara också :)

2010-12-18 @ 00:06:21
URL: http://dinfavoritmusiksuger.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0