2/12 2010

oj vad tiden går fort. Nåja, idag hade jag skola och sen praktik. Sista timmarna så gormade vi på med all fisk som kommit! hah, vissa var svinfula och andra vad sötfula och andra visste man inte ens var man skulle börja se. Lite roligt att det finns så sjukt många olika storter att välja och kolla på. Men roligt var det :)

Sen kom jag hem efter 7 nångång, är ledig imorgon och det är awesomeeeeee! Ska sova ut och sen ska jag nog ta bussen till annie åsså ska vi väl göra något roligt.

Men ska nog börja dra mig mot sängen faktiskt, börjar bli trött i ögat. Hörs!





1/11 2007
3 år och 1 månad, and I still love you from the bottom of my heart. -Martin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0