10 december

tjenamoss.

Har inte skrivit på ett tag och det är inte för att jag inte har hunnit, det är att jag inte orkar, det är värdelöst att blogga, men man gör det ju ändå, eller hur? hah, aja, skriver väl nå rader nu för har tråkigt och är trött och vill bara sova en vecka.

Idag har jag praktiserat till kl 6, då martin hämtade mig där. For och gjorde nå ärenden;) sen hemåååt. Han for till hundsjö eller nått, sku basta med hans killkompizar. Å jag ska väl inte göra för mycket, ska typ se tv och sova. Har pluggat lite också, känns liite bättre. Allt känns så tungt nu, massa grejer i skolan osv osv.

men jag är iaf glad att vi ska bort imorn, känns bra att komma iväg från stan ett tag, inte ofta det händer nuförtiden, hade man haft ett körkort hade man ju kunnat fara vart man ville, det första jag ska göra är att ringa min farmor och fråga om det är OK att komma förbi och sen vara där tills man vilat ut sig, ska till stugan över påsk, så drar väl därifrån dirr till henne och sen hemåt boden när man känner för det. åh bara jag tänker på de vill jag göra de, bara ta bussen nån fredag och fara dit, sooo awesome.

aja, det var väl allt det antar jag. Imorn äre jobb 10 till 1,2 eller 3, vet inte, men ska ju iväg imorn så måste hinna göra mig klar osv. NÅJA hörs. Blev less att skriva nu.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0