TJA

Länge sen!

Ligger i soffan och tar det lugnt. Internet på min dator är så segt så funderar på att skita i att ladda hem dom där filmerna, martin får göra det senare. Så snart ska jag lägga upp nå bilder från både Gbg och nå andra bilder.

Har varit till Skeå med klassen, det var roligt, var på boda borg och gjorde en massa uppdrag och så. Sen for vi hemåt och då tog jag bussen till mamma och så käkade vi kräftor. Efter det fick jag skjuts av janne å julia hem och sen så har jag väl inte gjort så mycket.

Ringde ett företag angående en intervju med, vad vuxet det låter ;) Men han skulle återkomma på måndag om tider osv. Så vi får se :) Nu ska jag väl inte göra fööör mycket, ska köpa en B&J och sen chilla resten av kvällen. Hörs

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0