♥ Vampire Diaries

det ses just nu i detta ögonblick! Dock är det paus nu, så ska se tills nästa paus och då springer jag in i duschen och snabbduschar osv. Sen tillbaks till tvn! :)

Åt middag här hos martin idag, korvstroganoff och ris, mums på det. Sen gick jag hem till mamma och hämtade mina muffins och bytte några ord med mammsen. Nu är jag här och ser på tv. Det ska jag göra hela kvällen.

Imorgon är det fredag och sista dagen innan helg. I helgen vet jag inte alls vad som händer, martin jobbar så det blir säkert att ta det piano här hos han och mumsa på en B&J's kanske? Sen måste jag ta mig till en piercare och göra hål i örat, som jag pratat om hur länge som helst och nu vill jag bara få det bortgjort.



Aja, har inte så mycket inspiration just nu, men min kväll kommer att se ut såhär:



puss och kram.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0