Valborg

Hejsan!

Hann inte skriva nå igår för jag orkade inte, somnade typ kring 10 kanske? aja, skola idag iaf, gick fort och smidigt, fick sluta kring ett tiden. Drog till medborgarplatsen och satt där i 45 min och väntade på busshelvetet som inte kom förens 14.05, svinkul. Men jag träffade mamma så vi drog till Opalen och fikade, jag tog en varm choklad och en biskvi. Sen pratade jag om att mina tygskor är helt sönder, så nu är dom kastade och jag har ett par nya!



Eurosko, 199:- ;) jättesköna är dom! Billiga med.

Sen så drog ju jag och farsgubben till Rutvik, glömde lägga in bilder.



Vi skulle till Brännan, där det låg helt nybyggda hus men utsikten var en massa jävla kor och massa jävla koskit.





"haha tja, jag bor i Kammen"
"Tjena Kalle! Jag bor i Per Nils"



"jaså du är från Jan-Ols?"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0