Trisslott

Jag och martin for till mig kring 4 tiden, pizzan var nästan klar och det var bara att hugga in efter 10 minuter. Sen efter det blev det tårta :) Mums!

Vid 5 skjutsade martin mig till pappa. Där var jag till ca 8. Fick pengar och det ska användas till att göra hål i örat! :) Sen gick jag hem till mamma och satt å såg sista perioden av Skellefteå - HV71. HV71 vann med 2-0? tror jag.

Efter det gick jag till konsum och köpte mig en tidning. Frågade om man var tvungen att vara 18 för att köpa en trisslott men det var man inte, så jag gick men ångrade mig och så gick jag tillbaka och köpte mig en trisslott. Jag hade turen på min sida och jag har vunnit 75:- :) vilket kap! Alltså gick jag plus idag :) Fan så skönt. Jag skulle inte ha fortsatt gå, men jag gjorde som mitt hjärta ville och jag gick tillbaka och köpte en! Så jäkla glad jag är nu!

Nu ska jag kolla i tidningen och se vad som finns att se:) Sen blir det film, eller jag kollar på The Island nu. Verkar hel skum film alltså.. Wierd.. Aja, puss på er:)

Annars har jag haft en väldigt bra födelsedag :) Har fått mycket fint och är nöjd =)


Fick en concealer på köpet =)


Muuumms =)

och så nöter jag denna:


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0