Tjugosjätteapriltvåtusentio

Hejsan på er!
Skrev ingenting imorse för att jag hann tyvärr inte! På morgonen hade vi data, det gick fort. Jag pluggade lite till provet på torsdag, vi ska kunna allting som har med Excel att göra, fy vad jobbigt, men det är ganska lätt ändå.

Sen hade vi klassråd, ingenting viktigt. Gick därifrån efter 5 minuter. Rast till 12.35, fy vad länge det tog, satt mest bara i Entrén och snackade med folk. Sen hade vi adm-prov. Eller jag hade kompletteringsuppgifter, det gick bra. Har G i det. Spelar ingen roll.

Sen hade vi Turism, gjorde klart allting sen fick jag gå. Drog till Gallerian och frågade Elisabeth om tider osv. Så jag börjar 11 på måndag v. 18 och sen är det 10-17 alla andra dagar, låter bra! :)

Sen gick jag på H&M och köpte mig en vit och svart tröja, man ska ha svarta byxor, vit tshirt och en svart väst, hon tog även mitt namn för hon skulle göra en praktikant skylt till mig. :) Köpte även ett turkos-nagellack som är snyggggt som faaasen!

Nu ligger jag iaf bara hemma och gör int nåå :) Isak kom förbi och nu spelar han nå spel som martin redan klarat ut ;) haha, dock har Isak en egen användare så det blir nog bra. Snart ska jag iaf börja med maten, dock måste vi fara och handla! Har nästan ingenting i kylen!

Nu snackas det om tacos, puh vad jobbigt.. Aja, blir nog det eller kyckling enchiladas.
Nu ska jag iaf gå och handla. Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0