♥ Tisdagkväll

Just nu ligger jag i soffan som en potatis och vill bara bli frisk, det värsta som finns är att vara förkyld - helt ärligt.

Men dock är det bara jobbigt på morgonen, när man ska kliva upp ur sängen och börja fixa sig igen, det är jobbigast på hela dagen. Men när man väl är på skolan släpper det - iallafall för mig. Då är jag omgiven av massor med människor som också har fått kämpa sig upp på morgonen för att få träffa kompisar och räkna matte! Hah, nämen ni förstår hur jag resonerar va?

Kompisarna gör skoldagen, så är det bara! Man skulle inte stå ut ifall man inte fick prata med någon annan eller att det bara var en själv i klassrummet hela tiden.
Det finns så roliga människor och det är verkligen vännerna och andra människor som gör skoldagarna, har ni tänkt på det? Ifall det bara var lektioner hela tiden och aldrig raster eller något som man fick prata och diskutera med andra skulle det ju inte alls vara roligt.



Det är ju bara tråkigt att sitta helt själv. Vännerna gör skoldagen för mig och jag är glad att jag har alla mina älskade vänner som finns där för mig, både på skolan och utanför skolan, ni är bäst!♥



Nu ska jag stänga av den här burken och gå och lägga mig, jag ska ta några huvudvärkstabletter och sen gå och lägga mig. Ha det bra och sov gott! :) ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0