Tisdag 27/4

Godmorgon! Var lite seg på att kliva upp faktiskt.
Skriver ett snabbt inlägg och sen måste jag få mig nå i magen, har bara matte idag, vilket är skönt! Slutar ca halv 12. Om det är fint väder kanske jag tar mig en promenad hem.

Aja, martin for iväg och jobbade vid 7 tiden. Han kommer inte hem förens imorgon kl 7 på morgonen. Så efter skolan blir det nog att fara hit, mata cissi och sen fara till mamma tror jag? Kanske hittar på någonting med någon också? You'll never know.

Aja, nu blir det dagens outfit.



Svart tshirt - h&m gallerian 99:- 2pack (en vit och en svart)
Blått linne - h&m sthlm 129:-?
Svarta leggings - H&M gallerian 129:-



Känner mig som en riktig H&M-brud idag, hah! Får se vad det blir för skor till, är sugen på att ha mina uggs, dock kommer väl folk glo, men vafan. Aja, blir nog tygisar! Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0