♥ Tidsfördriv

1. Är du singel nu? Nej =)
2. Föredrar du långa förhållanden istället för korta? Långa
3. Är du redo o satsa på ett förhållande nu? Har redan ett =)
4. När hade du sex senast? -
6. Har du verkligen älskat någon så mycket? Ja?
7. Har du playat någon nångång? Hah, nja, tror jag väl inte. Kanske
8. Har du dumpat någon och sedan ångrat dig? Nej
9. Har du någon kille/tjej på g nu ? Nej
10. Haft sex på fyllan? Jepp
11. Sagt jag älskar dig till någon och verkligen menat de? Ja
12. Sparat något från ett gammalt förhållande? - Nej
13. Somnat gråtande pga kärleken? Har väl hänt
14. Varit på en blind date? Aldrig;p


SISTA SOM

1. Du fick en puss av? Martin
2. Du sjöng med? Martin =)
3. Du delade ett riktigt skratt med? Hah annie=)
4. Du gick på bio med? - Annie å Jonas
5. Du höll i handen? - Baby ;-*
6. Du gick på stan med? Själv;p
7. Delade en pizza med dig? Jag delade med martin, eller jag fick två bitar.
8. Du ringde? Martin
9. Skicka ett sms till dig? martin
10. Du kramade? - mmmartin



ÖVRIGT

1. Har du nånsin smygit ut utan lov?- jepp :D
2. Brukar du tjuvkika in i andras fönster?- nja, förut när man var liten så spejade vi ;)
3. Längtar du till sommarn igen?- ja!
4. När du tittar dig i spegeln, vad säger du då?- de duger!
5. Hur svarar du i telefon?- "hej" eller "hallå"
6. Vill du ha barn? -  jo senare
7. Har du gjort något olagligt? hah säkert :)
9. Har du några tatueringar/piercingar? - bara öronen, imorgon blir det ett till ;)
10. Hatar du någon riktigt mycket just nu? - Jajjamänsan
11. Bäddar du ofta sängen?- Nja, ibland
12. Vad gör dig riktigt glad?- Vänner, skratta, sol, kärlek, sommar, familjen, grilla
13. Går du i kyrkan? -  haha, nej?
14. Gillar du att sjunga?- ja, jag är bäst på att sjunga i duschen!
15. Har du egen dator?- jies
18. Har du mycket pengar just nu? - jo, eller ja, jag får studiet imorn!
19. De värsta du vet? - Svek, lögner och mygg
20. Vad vill du jobba med sen? - Hm, ingen aning faktiskt.
21. Vad ska du göra efter studenten? - Sova och jobba..

snodde den av Frida! ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0