Statistiken är på topp fortf.


Hejsan hoppsan! Kollat lite och såg helt plötsligt att det är över 100 personer som följer mig varje dag! Det är ju roligt att många har hittat hit :) Ska försöka behålla er på mitt bästa möjliga sätt!

Nu ser jag på tv som vanligt, funderar på vad man ska äta till middag. Finns kyckling osv. men jag vet inte om jag orkar gå 100 meter och köpa ingredienser till maten. Kanske går och köper mig en pizza som man gör i ugnen istället? Mycket godare! Föressten är det ju söndag, och vi har en hel veckas lov till ♥ Undrar vad man ska hitta på? Eller ja, ikväll eller om det blir imorgon far vi till martins mamma och är där till onsdag. Sen därefter vet jag inte alls vad som händer. Kanske drar på stan en sväng och kollar om man hittar någonting roligt :)



Åh ni är så söta, som orkar följa mitt liv :) ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0