♥ Söndag

Ja, ni!

Just nu ligger jag hära i soffan, haha, har blivit en riktig soffpotatis! Idag ska jag inte göra så mycket, bara städa. Martin ska fara hem till min mamma vid fem. Han ska hämta mat till oss ;) Orkar inte laga någonting och hon var snäll och gjorde mat till oss. Han ska även hämta våran tvätt som min underbara mamma har tvättat!♥

När han far ska jag städa, dammsuga osv. Sen efter maten börjar jag med att skura och dammtorka. Nu ska vi se Deadliest Catch, ni vet dedär med krabbor osv? När dom är på havet och fiskar krabbor, fy vad läskigt, jag skulle aldrig våga vara med på någonting såntdär, ännu mindre hade jag vågat jobba på en såndär båt. Fyfasen alltså.

Sen efter jag städat ska jag även göra svenska uppgifterna, vi har ingen svenska imorgon iaf. Inte på fredag heller, tror jag? Så det blir sovmorgon både tisdag och fredag, nice!? :)


Aja, nu ska vi se det, hörs och ses :) ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0