♥ Söndag morgon

Godmorgon alla :) Just nu ligger jag i soffan och ser på Scrubs. Vaknade kring halv 12. Klev upp och åt gårdagens middag, curry kyckling-pasta, jag och mamma blev så hungriga efter att vi städat i 2an så vi får till ängeln som ligger precis brevid läggan! Sen for vi till mamma och sen slutade martin så hon skjutsade tillbaka mig till 2an för hon ville se martins reaktion när han fick se gardinerna osv. (bilder kommer!)

Så vid 3 när martin slutar så ska vi fara och hämta stora skinnsoffan hemma hos mamma och sen till ettan och sen tillbaka hit, min datasladd måste jag ju ha :)

Nåja, nu ska jag börja lite smått med kläderna. Så man kan ta det lugnt dom sista timmarna med att se på tv och så :) Åh gud jag vill verkligen inte!!! Men jag måste. Aja, hörs senare. Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0