♥ Sola

Hejsan!
Har varit vaken ett tag faktiskt, vaknade kring 8 då mariana ringde martin, så kollade jag på klockan och såg att den var 08.01. Så jag fick panik och sprang upp till toan, men så kom jag på mig att det var lördag, hah fan.. Har aldrig hänt förut men det är säkert att ingen har ringt så tidigt och jag är ju så van att kliva upp vid 7 varje dag eller iaf 5 dagar i veckan när det är skola.

Skäms faktiskt, martin skrattade som attans åt mig, men men sånt händer. Har iaf beställt mat från Milano, åt det och nu sitter vi tre här, jag martin och hans mamma :) Ser på någon film om ett bobsled lag från Jamaica. Handlar om det första bobsled-teamet från Jamaica(?) hur det nu stavas.

Efter det ska jag nog hoppa in i duschen och fixa mig, kommer inte göra någonting idag men det är skönt att slippa stressa ifall det händer någonting senare ikväll, ifall man ska iväg eller nå, tror jag ska gå och sola med. Kanske följer martin med? eller om jag går nu, bor ju som 10 meter ifrån :) heh, det blir det nog, sola! Sen på måndag måste jag ringa och boka tid för en sak, hoho vad kan det vara?;)

Nej, nu ska jag gå och sola, puss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0