Rutvik och pappa

Hejsan! Har varit dålig uppdatering idag, beklagar!

Men iaf, for till skolan. Eller martin skjutsade mig, hade eng-nationella. Det gick väl sådär tyckte jag.. Sen efter skolan drog jag till pappa å carina. For vid 3 med pappa till Rutvik, han skulle hämta en dörr, eller en dubbeldörr.. Sen vid fem halv sex var vi hemma hos dom. Käkade middag osv. Sen vid kvart i 9 kom martin och hämtade mig.

Nu har jag duschat och sitter bara här, ser på The naked mile med martin! Sen ska jag väl sova. Skola imorgon, uuuuh aja, 2 dagar kvar sen helg, VALBORG! Sen en APU vecka! Nice...

Ska bättra mig med uppdateringen, men det blir inte så mycket nu eftersom jag går skola och har en massa läxa osv som bara ligger, måste ta tag i det snart. Aja, puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0