Poseidon

Till middag blev det Cantadousås och fläskfilé med pommes, hah orkade inte laga mat så direkt jag kom innanför dörren med maten så gav jag det till martin och sa "sätt igång". :) Så det var gott, satt bra i kistan!

Sitter eller ligger just nu och ser på Poseidon med hjärtat.
Efter det blir det nog att sova! Börjar 10.05 och har bara en lektion imorgon :)


Gick och tog ett välbehövt bad! Smörjde in mig med en lotion efteråt och har haft en liten "mig-själv" tid. Det var härligt, man behöver det ibland. Aja, nu blir det film iaf :) Har gjort två smörgåsar till mig och ska njuta av dom medans jag ser på film och saft till det, mumma!


Hörs säkert imorgon, då jag har lite mer tid att blogga på morgonen. Kanske blir luleå senare på dagen, ska dit och göra hål i örat, även kolla på jeans om jag har tid. Puss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0