♥ Onsdag

Ligger fortfarande hemma hos martin, kul att det är typ 10+ ute och jag sitter inne å ser på tv. Men ändå, jag blir faktiskt förkyld hela tiden när det går från vinter till vår, för min kropp hinner inte med att ändra på sig så det blir helt fel i mitt system, dock kan det ju vara att martin har varit förkyld hur mycket som helst och vi har bara gett det till varandra fram å tillbaka.

Nåja, nu ska jag fortsätta se tv sen när jag blir hungrig igen så går jag hem och äter. Åt några stekta korvar och lite makaroner, funderar på att diska undan senare ikväll - martin blir säkert glad då;) För ska sova här inatt igen och imorgon ska jag gå till skolan, funderar vad fan man ska ha på sig, jag orkar verkligen inte ha på mig jeans, vanliga. Jag har blivit så van att ha leggins så det sitter bara åt och det är bara oskönt.

leggins 4-life♥

haha;) nämen nu blir det tv. Ska klura ut vad jag ska ha på mig imorgon!
Pusssss :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0