On top of the world - T.I

Hejsan svejsan potatisskal!

Sitter just nu och väntar spänt på att Vampire Diaries ska börja! Det är bara ett Simpsons avsnitt och sen börjar det!

Idag har jag väl inte gjort så mycket, fick sluta kvart över 2. Gick in till stan och förbi Parelle och sa att jag skulle ha nationella på tisdag kl 12.20 till 14.50. Usch vad jobbigt. Men då är engelskan avklarad iaf, matte å svenska kvar :s

Sen vid fem så for jag och martin med mammas bil till henne och sen fick vi skjuts till Kvantum och så handlade vi litegrann, gjorde mat direkt vi kom hem och sen har vi bara suttit vid tvn, har sett när martin spelat The Godfather 2 och sen nu ska han iväg och spela brännboll med sina polers. Yes! Har tvn för mig själv!!! ;) haha, iaf när Vampire Diaries är, måste ju vara koncentrerad när man ser på det jö ;)

Aja, vi hörs senare. Imorgon är det fredag och Valborg. Det blir att fara till byn efter att martin slutat, det blir säkert vid 6 tiden tror jag. Han slutar 5 så det blir braaaaa :) På lördag ska jag och annie hitta på nå. Blir mys, kanske sover där?;) hihihih längesen ju. Miss her ♥



DET HÄR ÄR LÄNKEN TILL ANNIES BLOGG, BARA SÅ NI VET!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0