♥ Ny design

Har jag nu faktiskt gjort lite, helvit med en header, kom just på hur man gör! haha, har säkert suttit i flera månader och försökt få till en as bra header, men fan, det gick :)

Nu ska jag hoppa in i duschen och sen ska jag bara ta det lugnt vid tvn ♥
Kanske skolan imorgon, är förkyld men har jätte huvudvärk och tabletterna verkar inte fungera så bra. Så antingen stannar jag hemma eller så skiter jag i att jag mår dåligt och går till skolan. Dock så får vi veta svaren till provet nästa vecka, eller till frågorna. Dom rätta svaren, dock har jag ju gjort dom men vi får se om man orkar gå hela dagen, annars tar jag mig sovmorgon till 12 typ. Går till skolan och skriver dom rätta svaren, ifall jag missat nå.

Aja, nu blev jag less på att sitta å snora hära. Ska duscha och rensa ut lite, haha låter ju fräscht ;)
pusspuss ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0