Luleå

Hejhej =)

Kom hem från luleå typ nyss! Köpte en laddare till min HTC som nu håller på att laddas! Ska kolla om den funkar något så när. Annars äre bara å skita i den, ska dock gå förbi Vidars imorgon eller på torsdag och kolla om dom kan "låsa" upp den. Ifall det är det problemet att man inte kan ringa med den. Ska också kolla om det finns baksidor (lucka) som man kan köpa separat.

Vi for iaf först till OnOff på Storheden. Martin köpte ett spel där och jag köpte laddaren. Sen for vi till Elgiganten och kollade där. Tänkte köpa ett minneskort men det var för dyrt för 2 GB. Så vi for vidare till Smedjan och gick upp på GAME (spelaffären som finns där) och kollade. Martin hittade 3 spel till och sen gick han nöjd ut ur affären. Nu sitter han och spelar och det kommer han säkert göra hela kvällen. Hah :)

Efter det for vi och åt på McDonald's! Jag tog någon meny med kycklig iaf, mums var det! Sen drog vi oss mot boden och nu ska jag kolla om jag får igång telefonjäveln. :) Puss!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0