Luleå

Hejsan! Har varit hemma ganska länge, tog bussen 12.06 från medborgar! Sen har jag bara legat här och inte gjort så mycket, mamma skulle hämta lillebror på skolan och sen vid 3 skulle hon komma och hämta mig så bär det av till luleå!

Jag ska gå på solgården (tror jag de heter) och göra hål i örat, FINALLY! Sen så blir det Bikbok och kolla om det finns nå jeans, tror allting stänger 16 eller 18? vet ej men vi får skynda oss och jag hoppas att det finns nå rea jeans som sitter perfekt, har inte mycket pengar kvar om jag ska säga som det är, fyfan vad jag har slösat, på ingenting!

Dock har jag ju en ring som är påväg hem till mig nu, men vafan, dom andra pengarna då? Vad i helvete har jag gjort? Aja, får väl ta av pengarna jag har i min stora gris hemma hos mamma, ifall jag ska köpa någonting, och jag måste ha till valborg.

Aja, nu ska jag mata cissi en gång till och sen ska vi fara. Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0